Translate

11 Temmuz 2015 Cumartesi

NE DERSEM GELİRSİN?

   Gel.. Gel bir kez konuşalım seninle. Ama yok susmak. Bırak bağırayım, bırak ağlayayım, bırak da artık anlatayım. Seni sevmenin bana yaşattığı iyi bir şey var mı sanıyorsun da seni sevmemden rahatsız olmuş gibi davranıyorsun. Bırak da kimin canı yanmış,kim ne yaşamış, kim ne kadar bozguna uğramış konuşalım. Sevmek sana yakışmadı bırak bari ben bana yakıştığı kadarını yaşayayım. 
   Değdi mi dersin bunca vakittir uzak kalışımıza. Ellerini ellerimden ayırışına..Değdi mi dersin? Bensizlik seni mutlu etti mi? Sahi nerelerde, ne hallerdesin? Aşık olmayı becerebildin mi? Anlamadığın bir şey var senin. Ben sevdim diye değerlisin bu kadar. Bir düşün sevilmeden kimsin,nesin?
   Gel bir kez sarılalım. Bakalım hala var olacak mı o gururun?  Ben yine aynı aşık kadın olarak karşında dururum. Tutarım ellerinde ve gözlerinde huzuru bulurum. Haydi kalk gel. Gelemeyecek kadar içinde nasıl bir duygu var bari bunu anlatmak için gel. Ne dersem gelirsin ki bir bilsem. Bana biraz vakit ver. Tüm harfleri alıp binlerce kelime kurup seni yanıma getirecek bir sözcük bulurum. Sen geleceğini söyle ben sana yol bile olurum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder