Translate

12 Temmuz 2015 Pazar

KÖTÜ MÜYÜM?

  Bazen diyorum hayata karşı, hayır hayata değil insanlara karşı nedir benim içimde ki masumiyeti, iyi niyetlerimi, güzel olan her  şeyi koruyabilecek zırhım. Yoksa önce kendimden mi korumalıyım kendimi. Ben miyim beni dolduruşa getiren. Öfkelenen, hırçınlaşan, kalpleri kıran yanımı alaşağı edemeyen. Ben miyim bir bir iyi niyetlerimi kendimden koparıp kötüleşen.
  Sensin.. Sensin hayal ettiğim her güzel şeyi elimden alan. Sensin bana onca çabanın iyilikten değil gösterişten olduğunu öğreten. Oysa ben bir çocuğun yüzünde ki gülümsemeye yaşamak derdim. Yaşıyorsak eğer en güzeliyle, biraz değil bir çok iyilikle, elimizi bir yerlere değdirerek yaşamalıyız derdim. Küçük çocukların basit şeyleri önemsediği değer verdiği gibiydi içim. Ufacık şeylerle sevinen, her şeyin iyi olmasını dileyen biri değil miydim? Kafam karışık... Ne zaman kötü yaptın beni? Ne zamandan beri kötüyüm ben şimdi? 

3 yorum:

  1. ÇOK İYİSİNİZ SİZ YÜREĞİNİZE SAĞLIK. SEVGİ İLE KALIN..! D.U

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. İçimden size bir şarkı önermek geldi nedense. Nerden çıktı bilmiyorum ama.. Buyrun ^_^ okurken veyahut yazarken dinlersiniz...

    https://youtu.be/uI7T0k5brKo

    YanıtlaSil
  3. yazınızda önerdiğiniz şarkıda çok güzel. su akar yatgağını bulur çok düşünmeyin :)

    YanıtlaSil