Translate

10 Temmuz 2015 Cuma

EN HAK ETTİĞİN DİLEKLERİMLE...

  Kabul edilemez bu alçakça vaziyet! Bu bir gün karşına çıkar dibe kadar batarsın sen de elbet. Ahım var benim sana. İki elim yakanda her iki dünyada da. Sana harcadığım her güne, senli geçmiş her düne lanet okumadan diyeceğim şudur ki çekeceğin var senin. Başına gelecek daha çook derdin var bilesin. Bunca öfkemin sebebini bir kez adam akıllı sormadın ya bir de bunun için ah edeyim sana. Kimseye anlatamayacağın kimsenin dinlemeyeceği dertlerin olsun da anla. Susmayı seversin ya hani, hep bahsedersin. En susulmayacak konuda iki kelam edemeyecek hale gelesin. Sen benim canımı çok yaktın, çok yaktın sen benim canımı. Ben bunu nasıl sineye çekeyim.
  
Ne demektir bu yalakalık, yavşaklık..? Bu kardeş dediğin kıza iltifatlar edip aşırı bir korumacılık. Hep içten içe bilirdik de konduramazdık. İlginin alakanın sebebi ne, neyden korktun da ağzını açamadın anlayamadık. Seviyorum desen en başta ama ilk başta hadi olmadı orta vakitlerde bir anda ya da bari en sonunda söyleseydin de mertçe çıksaydın ortaya. Uzaktan bile fark ediliyor onun bir tarzı varda senin ne adamlığın var ne bir duruşun, omurgasızlık da son nokta! Tekmelenen durakların sebebini, elin oğlunun karşısında racon kesme hikayeni şimdi anladık.
 
 Benim halime ne dersen de... İster kinci, ister hayalci, ister dengesiz de... Çoğul konuşuyorum BİZ senin halini en iyi bilenlerdeniz. Bizi de Allah bilse yeter diyenlerdeniz. Bu sebeple adamlığını yerde bulup öpüp alnımıza koyup yüksekçe bir yerde muhafaza ederiz. Bir gün gelir af dilemeye gelirsen -ki affımıza helalliğimize muhtaç kalacağın günler için çok dua biriktirdik- geri iade ederiz. Daha konuşulacak laf yoktur! Senin keder içinde olduğunu görmeden bana da huzur yoktur!

1 yorum:

  1. Benim kitabımda da bu ve bunun gibi,hak etmediğim nice kırgınlıklar için, onca dualar! ve Allah'a yakarışlar var.Kinim var,dağlarca.İntikamımı; eğer bir müddet daha sabredebilirsem,ve bastırabilirsem yazımı biten ikinci kitabımı evine yollayarak alırım ancak.Seni anladım.İsmini bilmesem de sana biraz zor bir tavsiyem olur ancak:O DA ZAMAN,artık sanki daha çabuk geçer gibi..O senin için işler artık inan..BEKLE VE GÖR .60 Küsur yaşında ama genç düşünen Ece teyzen.

    YanıtlaSil